Corectarea altor oameni nu trebuie să se bazeze pe confruntări sau să creeze tensiuni. Privește-o ca pe o oportunitate în a-i ajuta să-și împlinească obiectivele. Tine cont de următoarele lucruri:
- caută să înțelegi punctul de vedere al celorlalte persoane, dar fii dispus să nu ți-l asumi și să faci propriile tale alegeri;
- fii specific; explică incidentele specific; niciodată să nu îi spui cuiva „totdeauna faci așa”;
- trăiește în prezent; dacă o problemă te-a deranjat cu câteva luni în urmă și n-ai abordat-o, uită de ea acum;
- abordează o singură problemă; suprasolicitându-i pe alții cu o listă de lucruri pe care dorești să le corectezi, cauzezi doar resentimente;
- găsește o comunicare în ambele sensuri; verifică cu celalalt că ai înțeles corect problema; câteodată nu el poate fi cel care a greșit;
- începe și termină conversația cu o laudă; debutează întâlnirile menționând proiectul în care angajații tăi au excelat; la sfârșit spune-le că ești încrezător în abilitățile lor de a reuși și în continuare;
- fii critic doar în particular; nu-l pune în încurcătură pe celălalt criticându-l în fața colegilor.